kérdőív
Hány éves vagy? | |
nemed | fiú lány |
Melyik városban élsz? | |
Melyik megyében élsz? | |
Hol élsz (laksz)? | lakás-ház albérlet kollégium |
Hányan éltek egy háztartásban? | |
Kik ők? | szülők nagyszülők testvérek más rokonok barátok mások |
Hol nőttek fel a szüleid, és mi a legmagasabb végzettségük? | |
Tartotok otthon állatot? | igen nem szeretném ha lenne bár ne lenne egy se |
Ha igen, milyen és hány állatotok van? | |
Hogyan ismerkedtél meg a környezetvédelemmel? | A szüleim meséltek róla Az óvodában tanultam róla A barátaimtól Az általános iskolában tanultam róla Tv, rádió, újságok A középiskolában tanultam róla Most hallok róla először Máshol |
Mennyire fontos a víztakarékosság gyárakban, intézményekben? | |
Mennyire fontos a víztakarékosság otthon? | |
Mennyire fontos az energiatakarékosság gyárakban, intézményekben? | |
Mennyire fontos az energiatakarékosság otthon? | |
Mennyire fontos a szelektív hulladékgyűjtés gyárakban, intézményekben? | |
Mennyire fontos a szelektív hulladékgyűjtés otthon? | |
Mennyire fontos a tudatos vásárlás az intézmények (iskolák stb.) részéről? | |
Mennyire fontos a tudatos vásárlás egyénileg? | |
Környezetbarát, bio tisztító szerek használata a közintézményekben | |
Környezetbarát, bio tisztító szerek használata otthon | |
Egészséges, bio élelmiszerek használata az éttermek konyhájában | |
Egészséges, bio élelmiszerek használata otthon | |
Komposztálás éttermekben, intézményekben | |
Komposztálás otthon | |
Egészséges, bio élelmiszerek árusítása az iskolabüfében | |
Iskolához tartozó gondozott kert, ahol a szüneteket el lehet tölteni | |
Az iskolakertet a diákok közösen tartják karban | |
Az iskolában, osztályteremben élősarok kialakítása, közös gondozása | |
Környezetbarát játszóterek kialakítása (iskolakertben, játszótéren) | |
Egy közösen vállalt és gondozott zöldterület | |
Természet-közelben töltött iskolaórák, óraközi szünetek | |
Lehetőség a különféle ökoszisztémák tanulmányozásához | |
Környezetvédelmi megfigyelések végzése | |
Jeles zöld napok megünneplése | |
Az iskola környezetbarát működése, példa a gyerekeknek | |
Erdei iskolák rendszeres látogatása | |
Iskolai környezet- és természetvédelmi táborok rendszeres rendezése | |
Igazán elkötelezett, környezettudatos pedagógus tanítsa a környezet, biológia, földrajz stb tárgyaka | |
Iskolában is folytatott szelektív hulladékgyűjtés | |
Iskolai szelektív hulladékgyűjtés díjazása, jutalmazása, esetleg eredményjelző tábla | |
Az iskolaújságban, iskolarádióban legyen környezetvédelmi rovat | |
Környezetvédelmi iskolanapok rendezése | |
Mennyire fontos, hogy a környezet- és természetvédelem, a legkülönfélébb órákon, iskolai eseményeke | |
Környezetbarát iskolaszerek vásárlása, használata | |
Hogy legyen a diákönkormányzatban környezetvédelmi felelős | |
A környezetvédelem mindenkinek legyen fontos az iskolámban | |
A tanáraim példát mutassanak környezettudatosságukkal | |
Mindent megtaláljak a könyveimben vagy a könyvtárban a környezetvédelemről | |
Környezeti nevelési módszerek jók és hatásosak legyenek | |
Az iskola hatására legyek környezetvédő | |
Állatokon nem tesztelt | |
Energiatakarékos és mérgezőanyag mentes előállítás | |
Energiatakarékos használat | |
Hosszantartó, hosszú életű | |
Újrahasznosított anyagból készült | |
Újrahasznosítható anyagból készült | |
Egyszeri használatra szól (eldobható) | |
A saját lakókörnyezetedben készült | |
Mennyire súlyosak a globális problémák (globális felmelegedés, ózonluk stb.)? | |
Mennyre számit globális méretekben hogy Te környezettudatos vagy? | |
Szeretnél tenni valamit a változásért? | |
A te családod környezettudatos? | |
Szeretnéd tanítani a kortársaidat környezetvédelemre? | |
Szeretnél környezetvédelmet tanulni a saját kortársaidtól? | |
Szeretnéd megosztani a környezetvédelmi megoldásaidat / ötleteidet, másokkal? | |
Mennyire lehet eredményes a fiatalok összefogása? | |
Hatásosabb-e a tanulás ha az osztály/csoport létszám kisebb? | |
Jobban figyelsz, ha a tanulás interaktív? | |
Segít megérteni, hogy miről van szó, ha egy gimnazista magyaráz, mintha egy felnőtt? | |
Bármi gondolatod, ötleted van, amit fontosnak tartasz: | |